Thursday, February 21

LUAHAN ISI HATI #3

Cukuplah. Sudahlah. Hentikanlah perbuatan kau yang menjengkelkan ni. Kau ibarat obor-obor berbisa yang sungguh desperate untuk menyengat. Tak cukup ke apa yang kau sudah buat pada aku? Tak cukup ke apa yang kau sudah carutkan pada aku? Tak cukup ke apa yang kau hacked profile aku? Apa yang kau mahukan lagi? Populariti? Kau sememangnya hot. Hot dari aku. Hot dari semua. Kau je yang mampu untuk jadi cantik. Kau je yang mampu beli barang-barang mahal. Loreal tu menjadi kegilaan kau sekarang ni. Aku hodoh, busuk. Mandi sekali sehari. Memang patut kau tolak aku ketepi. Kau kaya, berani buat statement datang dari keluarga berada, tapi segan silu kau datang pada aku tengah-tengah malam, time semua orang sudah tidur semata-mata untuk meminjam meminta duit

Mari bercerita tentang financial aku. RM100 untuk seminggu. RM20 untuk top-up. Kadang-kadang lunch di Makanlah! Itupun masih ragu-ragu untuk keluarkan duit dari dompet. Minuman pun taknak kalah. Before masuk kelas kena make sure gula-gula Halls, Vanilla Coke dan Oreo ada dalam bag. Nak avoid mengantuk kononnnya. Rasanya kau boleh agak tak berapa banyak tunak aku spend satu hari untuk beli semua junk food ni? Nak lagi senang, guna kalkulator. Jadi, masih terfikir untuk meminjam?

Jadi, tolonglah ubah perangai. Aku boleh handle situasi yang lebih membosankan dari ini. Nak sakitkan hati aku? come-on lahh..PLEASE GROW UP! Aku boleh buat benda yang kau sendiri tak tahu aku bole buat. Bermula dengan blog ini. Kemudian, aku curi face-pic kau dan edit apa-apa yang patut. Canggihnya ciptaan Adobe Photoshop CS3 ni..Takde misai tambah misai. Gigi perfect macam Queen Latifah, hilangkan 2 batang. Section muka, tambah beberapa ketul jerawat plupp plupp. Opps, wait wait. Tidak perlu. Muka kau memang semulajadi sudah dikerumuni jerawat, akibat perbuatan tidak bermoral kau yang sungguh tidak beretika ini.

Lagipun, ini cuma luahan hati saja. Maaflah. Kalau marah, pergi makan batu.

-cottoncandyflavouredstrawberry-

 
Blogger design by suckmylolly.com