Wednesday, March 26

LUAHAN ISI HATI #5

Ini merupakan luahan isi hati entri ke-5. Berapa banyak lagi luahan yang perlu aku luahkan? Penat tau tak. Penat! Dengan housemates yang tahape2. Not all of them la to be exact. Roomates plak, OMG! Seriously bullshit! PLEASE GROW UP! Dah la duduk 1 bilik. Gaduh pon dalam bilik. Aku ni macam orang bodoh la jadi orang tengah. Dengar korang memekak, melenting tak tentu pasal. I have a life too ok? Please recpect my privacy.

Mari bercerita tentang si gaduh ni. Yang gaduh ni dua-dua bengong! Macam budak kecik. Sorang ngajuk cakap ni, sorang ngajuk cakap tu. Mengumpat depan orang ni, mengumpat depan orang tu. Buat cerita depan orang ni, buat cerita depan orang tu. Bosan la macamni. Bosan! Aku berdoa sangat lepas cuti ni, aku tak dapat 1 bilik dengan korang yang berperangai macam loser ni. Aku berdoa sangat aku dapat tidur nyenyak tanpa gangguan dari korang yang macam bodoh ni yang suka bukak lampu tengah-tengah malam.

Aku berdoa. Hari-hari.

-cottoncandyflavouredstrawberry-

 
Blogger design by suckmylolly.com