Wednesday, September 17

MENERAN

Hari ni aku penat sangat. Keletihan meneran
Meneran??

Aku kena diarrhoea. Dalam masa 1 jam, 4 kali aku keluar masuk tandas.
Sebelum sahur masuk tandas
Lepas sahur masuk tandas
Bangun dari tidur masuk tandas
Lepas makan tengahari pun masuk tandas

makan tengahari??
Yepp, lunch. Since dah dapat approval dari mamaku, aku terus beli makanan untuk berbuka
Malunya memang tebal la kan masa beli tu? Even guard2 Nepal ni pun geli hati tengok aku

Cemburu?
Kalau tak puas hati, pegi tepon masjid, suruh hantar 1 van jenazah untuk aku naik. Terima kasih
Ahh, buat bodoh. Asalkan aku dapat isi perut dan makan pill Chi-kitt teck aun
Baunya pun sangat 'membantu'. Dan aku mengambil masa selama 10 minit untuk telan pill2 comel tu

Diarrhoea diarrhoea
Sakitnya tak terkata. Macam kena senggugut pun ada.
Baru aku tahu betapa pedihnya perasaan arwah adik Nurin

Al-Fatihah

 
Blogger design by suckmylolly.com