Friday, March 2

Counting those Days

Uwaaa..it's like, 10 more days je until spm results will come out! Takut sangat sangat sangat! Sebabnye, aku dah mimpi, twice!! about my result.Damn, it's not so good and I'm not proud of it!! Mula2 mimpi tu takper la..bole tahan lagi.Then the other night pon mimpi dapat result teruk! Mane la tak takut..

Huhuhu, tak pernah la dalam hidup aku ni, dapat menggembirakan mak bapak aku. Last skali time result UPSR darjah enam bout 6 years ago. Aku dapat 4A 1B. Time tu memang happy gila gila la, sbab parents aku pon nmpk happy.They are proud of my achievement :D. Then time PMR form 3, damn my result sucks big time. "Takpe2, time SPM buat elok2 ok?" -Mama.

So, here I am, counting those days. Dah la holiday tak enjoy lagi. Nevermind, jaga anak buah lagi best kan? Priceless! Lagi-lagi 1st nephew. Tak sabar nak tunggu die besar, boleh jalan, boleh bercakap. Kurang la kerja sket.Ihiks*


-cottoncandyflavouredstrawberry-

 
Blogger design by suckmylolly.com