Friday, July 6

Congrats Atikah Alias and Family

Tahniah kepada Atikah Alias dan Keluarga. Ayong dah selamat melahirkan anak. Dapat baby boy. Lagi berseri rumah kau ye Ika. Daus pon ada geng nak main. Hahahah. Ayong selamat melahirkan anak masa petang kot. Aku pon dah lupa petang ke malam. Asalkan selamat lah. Hahaha. Mak pon mesti happy dapat 1st cucu :))

Masa Ika inform aku pon, aku tengah bz dengan assignment. Dia ajak juge dtg jenguk Ayong kat Hospital Selayang. Tapi minggu ni dah start class, banyak sangat assignment. So tak dapat la nak tengok baby. Nak balik Gombak pon, mama tade. Mama ada event kat Putrajaya.

Bercakap pasal Putrajaya, harini aku g PICC (Putrajaya International Convention Centre) . Kebetulan mama plak ada event kat situ. Gembiranya aku dapat jumpa dia. Duit pon dapat la skali. Hahhaha. Rupa-rupanya event yang mama pegi tu ada kena mengena dengan Felda. Ramai la orang-orang yang berkaitan dengan Felda berkumpul kat situ. Ihihihiii..

-cottoncandyflavouredstrawberry-

 
Blogger design by suckmylolly.com