Saturday, February 9

LUAHAN ISI HATI #1

Manusia tidak pernah lari dari kesilapan. Hari-hari masalah datang mencurah-curah macam air kencing masuk dalam toilet-bowl . Syaitan berusaha sedaya-upaya memesong hati suci kita. Inilah yang terjadi pada aku. Hidup bersama collegue, kadang-kadang mmg sucks gila. Mereka tak paham apa yang aku buat. Mereka tak paham apa yang aku cakap. Berpura-pura baik konon, sebijik mcm perangai perempuan.

X blahh langsung. Ingat korang je yang ade masalah? Hello, aku pon manusia biasa je, even aku lagi "hot" dari korang pon, masalah tetap attack aku juga.
Bila dah susah, baru sebok datang mengadu kat aku. Bila dah lambat nak pegi kelas, baru terhegeh-hegeh datang mandi bilik aku. Bila takde makanan, baru pandai cari biskot dlm fridge aku.

Ape punya perangai la korang ni. Time-time buat ketupat, pandai pegi bilik aku sebar dosa. Buat bilik aku mcm bilik sendiri. Tak reti malu ke?
Maaflah, ini cuma luahan isi hati aku saja. Kalau terasa, pergi terjun bangunan.

-cottoncandyflavouredstrawberry-

 
Blogger design by suckmylolly.com