Tuesday, April 1

AKAN DATANG

Bagai semalam aku bersua wajah yang memiliki cinta. Masih teguh aku pelihara setia. Sanggup kau tinggalkan semua membawa segalanya

Dimana aku letakkan jiwa ini, seakan berterbangan untuk mencari tempatnya. Hatiku kan selama memuja dan menyinta Kau "kekasihku" ...Hilang, Pergi melangkah

Mengapa?

Tak rela diriku terjaga. Belum sedia aku buka mata akan tapi siang malam berlalu sama saja. Sukar untuk aku lepasi hari yang mendatang dan tak daya aku menahan air mata dan meratapi hiba. Aku menyesal dan meronta. Hati aku kan selama memuja dan menyinta

Kau hilang jauh melangkah pergi, tinggalkan semua dan berakhirlah sudah. Tiada guna meyalahi sesiapa. Bangkitkanlah aku segera dari lena

Kau menghilang. Kau kekasihku, tiada ku kesalkan. Biarlah
Aku rela
hilang

-cottoncandyflavouredstrawberry-

 
Blogger design by suckmylolly.com