Monday, October 27

Pissed

Kenapa dengan kau ni? Aku tak faham kenapa di dunia ni masih ada lagi spesies manusia macam kau ni yang busuk hati & suka merendah-rendahkan orang lain? Kau jadi begitu sebab apa? Sebab kau belajar kat Limkokwing pakai duit ayah kau? Sebab kau kurang didikan agama? Atau sebab kau kurang mendapat perhatian dari ibu bapa kau? Sebab itu kau berperangai bangsat?

Setiap kali aku nampak kelibat kau di campus, tekak aku meronta-ronta ingin muntah. Aku jelik tengok kau dan kawan-kawan kau yang macam sampah. Semua berlagak kaya. Padahal apply PTPTN & MARA je. Dan yang aku tak tahan, setiap kali aku nampak kau, mulut kau yang berbau macam longkang mesti berkata-kata. Kau cemburu tengok aku? Sebab aku datang dari kampung? Tidak mungkin. Atau kau cemburu dan dapat tahu yang aku ni pelajar tajaan yang bukan datang dari kampung? Begitu?

Come on..Please grow up! This is not a Business Management student should act like! And one more thing. Please please please mind your own business. Kau kelihatan seperti khinzir yang memakai gincu bila kau bercerita pasal aku dihadapan sampah-sampah kau.

Serius!

 
Blogger design by suckmylolly.com