Sunday, November 9

.....

Ada orang bunuh diri lagi dekat hostel aku. Nasib baik aku dah ada dekat Gombak. Makin berhantu la hostel aku, lagi-lagi block B, rumah yang aku tengah duduk sekarang ni. Masuk kes ni, ni kali ke-5 ada kes kematian.

Kes 1: pompuan Botswana yang terlanjur mengandung bunuh diri
sebab ditinggalkan kekasih yang dah lari balik Iran
Kes 2: Laki terjatuh dari tingkap tingkat 1, koma dan meninggal
Kes 3 : Laki bunuh diri gantung diri kat kipas
Kes 4: 2 lelaki accident, mati kat tempat kejadian
Kes 5: Kes baru- baru ni..terjun bangunan

Semua kes ni jadi kat budak-budak international. Setakat ni, tak pernah lagi aku dengar kes bunuh diri budak2 Malaysia or Indonesia. Aku rasa semester akan datang ni aku nak duduk luar lah, dengan classmates aku. Tanak duduk hostel dah. Berhantu. Ngehehhe

 
Blogger design by suckmylolly.com