Monday, November 3

Jahanam

WEX 5333

Kepada sesiapa yang nampak kereta wira bernombor plat WEX 5333 di sekitar Taman Sri Gombak, bakar je kereta ni. Biar tuan punya kereta ni sedar sikit kesalahan yang dia dah buat.

Kejadian berlaku kat 7 Eleven fasa 3 Taman Sri Gombak. Estimated time 10.20pm. Memang tak patut. Bodoh punya manusia. Dah langgar kereta orang, dia boleh blahh macam tu saja. Kes ini boleh dikatakan langgar lari juga lah kan, walaupun tiada mangsa yang cedera parah dilanggar pada waktu itu. Memang tak bertanggjawab langsung. Dah la orang melayu. Pfft! Aku dengan kawan aku yang tengah syok bergossip depan 7E tu, tergamam skejap.

Kereta yang melanggar; Proton Wira. Kereta yang dilanggar; Kia Citra. Sebagai saksi, aku nak je report pasal benda ni kat tuan kereta Citra tu. Tapi bila 10 minit tunggu tuan punya kereta tak muncul-muncal, aku dah putus asa. Dan aku rasa time tu pun, tuan kepada kereta Citra ni tengah syokk minum teh tarik kat Taqwa sambil borak pasal kes khalwat Norman Hakim sampai tak dengar bunyi dentuman hasil daripada pelanggaran.

Whateverlahhh

 
Blogger design by suckmylolly.com