Monday, December 1

Tagged

I've been tagged, thanks to ejad. Tagged kali ini best, sebab ada instructions. Hehe

1. Take a recent photo of yourself OR take a picture of yourself RIGHT NOW.
2. DON'T change your cloth. DON'T fix your hair, just take a picture.
3. Post that picture with NO editing.
4. Post this instruction with your picture.5. Tag 10 people to do this.


Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog.

no edit, no make-up, just me and cousin ;)

7 random things about me

1) Masa kecil, aku ada bantal & towel busuk. Bila ada orang dengki sorokkan bantal & towel busuk aku, aku hentak kepala kat dinding. Tapi itu dululah. Sekarang dah takde. mature ;)

2) Aku tak boleh makan peach dengan minum air sirap. Nanti pening-pening lalat. Aku tak tahu kenapa. Hahaha. Jadi, kepada sesiapa yang nak buat open house tu, jangan sediakan makanan yang mengandungi buah peach & air sirap! Kompem aku tak makan.

3) Aku pernah TERmakan daging babi masa pergi bercuti dengan ayah aku di Beijing. Ayah aku pun boleh bantai join aku makan sekali. Sedap tapi haram. Ugh. Ini interpreter punya pasal lah. Lepas je kejadian tu, badan aku naik, gemukk :(

4) Sampai sekarang ni, aku masih ketagih tengok cerita Gol & Gincu The Movie. Pernah sekali masa cuti semester, aku layan cerita ni 5 kali satu hari. Aku adore gila Fazura Sharifuddin. Tak suka Acap Sinclair. Bluegh

5) Aku pernah curi-curi bawa kereta mak aku pergi lepak dekat NZ Wangsa Maju pukul 2 pagi. Masa tu baru habis zaman persekolahan, so takde lesen lagi. Tak kantoi dengan polis & family pun. Hebat bukan? Aku harap mak aku tak layan blog aku kat opis dia. Amin

6) Aku hebat main bowling. Hebat bermaksud, HEBAT! Bukan nak berlagak. Tak percaya, tanya eka & wafa :p

7) Aku tak percaya aku boleh post benda-benda macamni kat blog aku. Demm. I malu lahh. Hahahah. But still, i love it. Again, thanks ejad

Satisfied? Good. Sekarang aku nak Tag anda, yeah You! yang tengah baca post ini. Tenkiu ;)

 
Blogger design by suckmylolly.com