Saturday, April 25

Current Mood : Vague
Current Song : Peterpan - Ku Katakan Dengan Indah
http://www.youtube.com/watch?v=kGjIQ8-0UQ8

Ye, aku baru habis cuti. Tapi seminggu saja. Cuti pun tak macam cuti lah, sebab banyak kerja nak kena settle. Rasa tekanan pun ada sebab rumah sebelah tengah renovate. Kekadang pepagi buta sebelah jantung aku explode sebab bunyi drill, ketuk sana sini datang dari rumah sebelah dok pecahkan dinding. Oiii, ganggu orang tidur lah! Tapikan, bagus gak lah aku bangun pagi, dapat buat kerja awal. Hehe

Dalam masa seminggu ni lah aku ada masa nak fikirkan idea & settlekan;

Intro to Screen Studies : 3 movie Journals (1 dah kena redo. kuikui)
TV Broadcasting : Shooting for video clip @ Seremban
Multimedia Broadcasting : website designing & shooting for PSA (cupcakes) @ Malacca
English Language Proficiency 4 : outline for newsletter writing

Ini baru Diploma. Kalau Degree apa jadi? Otak buntu lah

-----------------------------------------------------------

Dalam seminggu ni jugak, aku dah tengok Fast & Furious and Jangan Tegur. Sempat lagi merayap tengok movie. Tahniah la kan? Takpe, sekali sekala orang ajak keluar. Kalau tak ikut kang, kata kita sombong pula asyik duduk dalam rumah terperap macam tapai. Heyy, dengan situasi sebelah rumah aku yang bising sampai bumbung nak roboh ni, aku lagi mahu keluar enjoy sana sini tau! Kuikui

Akak Julia Ziegler, i adore you i really do. But you kurang pandai berlakon genre cenggini la. Tergelak I tengok you jadi hantu warna biru terjelir-jelir lidah depan Pak Imam. Pfft~

 
Blogger design by suckmylolly.com