Wednesday, September 30

realiti

Nak bercerita tentang kawan-kawan yang dahulunya pernah berquote 'friends forever', 'friends forever' & 'friends forever' tak? Alahh! Benci. Rasa nak muntah pun ada la. 'friends forever' konon. Pergi mati lah! Yang dah berkekasih, sibuk dengan kekasih. Yang dah bertunang, sibuk dengan tunang. Tahniah, semoga hubungan kekal hingga ke hujung nyawa.

Tapi, kalau bahagia pun, janganlah sampai lupa kawan-kawan. Aku benci betul. Dewasa ini, makin hari teman-teman makin dilupakan. Siap boleh buat quote baru 'Alahh, aku tak kisah kalau takde kawan. Sebab aku dah ada boyfriend/girlfriend'. Perangai macam ni, boleh pergi jahanam boleh tak? Sumpah seranah kau aku kerjakan.

Dahtu kalau kau mampus, kau nak harapkan kekasih yang kau tergila gedikkan tu gali liang lahad? Dia la tukang mandi tukang kapankan semua tu? Geram ni, geram!

Kepada sesiapa yang nak aku reveal manusia2 ini, sila angkat tangan! Aku boleh reveal. Pergi mati la nak kecik hati.

 
Blogger design by suckmylolly.com