Monday, June 11

Butterflies in My Stomach

Orientation kat LUCT dah start. Aku rasa sungguh gementar. Inilah akibatnya kalau tak pernah berjauhan dengan keluarga. Bila dah kena duduk hostel, maunya aku nak balik rumah. Tak sanggup nak duduk hostel, takut punya pasal. Budak-budak lain semua tengok aku semacam. Agaknya aku sorang yang datang dari KL kott... :p Roomate pon, overall ok lah. Nasib baik dpt roomate yg x smoke, kalau smoke, lagi lah aku nak balik rumah.Hahaha.

Masa orientasi, aku tade geng pon. Rasa gemuruh tuh sentiasa ada. Paham2 je la makna orientasi ni, macam-macam aktiviti berkumpulan kena buat. Games lah, suai kenal lah. Boring gila gila babeng! Dahla orientasi 3 minggu plak tuh. Fu*k gilerr. Macam-macam aktiviti kena buat.

But OBVIOUSLY, i was wrong. Orientasi sangat best! Bila buat aktiviti berkumpulan, aku enjoy sangat-sangat. At the same time, aku dapat kenalan baru. Ada yang datang dari Johor, Seremban, Pahang, Perak and even Sabah. Cooool sangat! Bila difikirkan balik, masa mula-mula datang dengan rasa gemuruhnya, sekarang dah takde langsung! ihihihiiii

-cottoncandyflavouredstrawberry-

 
Blogger design by suckmylolly.com