Friday, August 15

Hangat

Subahanallah

Ok! Truthfully for the 1st time in my life, the statment below is like, the HOTTEST statement I've ever heard in my life! This dude really got me hypnotized, so mesmerized, and I just got to know is there more chances for the press and TV stations to get more news highlights, details and information about this breaking news!

Mohd Saiful mengangkat sumpah di Dewan Solat Utama dengan menghadap kiblat dan mengucap dua kalimah syahadah.

*Quoted from Mohd Saiful Bukhari Azlan*
"Saya Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan nama Allah saya bersumpah saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 dan pada hari tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam dubur saya.

"Jika saya berdusta dengan perkara ini, saya berdusta dengan Allah SWT dan akan dilaknat oleh Allah SWT sehingga hari kiamat."

***********************************************************
All I can do is keep breathing. And like I said, he got me hypnotized.

 
Blogger design by suckmylolly.com