Tuesday, February 3

ucu & nephew

Budak kecik yang sedang memakai kostum lebah ini namanya Uzair Fayyadh. Masuk je tahun 2009 ni dia berumur 2 tahun. Since aku dah lama tak post gambar dia, so aku pun cilok la kejap kamera mak aku, snap-snap gambar dia pakai baju lebah ni dan post dalam blog. Lately ni dia macam ada masalah sikit dengan bibik sementara kat umah aku ni. Asal aku sebut "kakak" je, terus dia jadi tak keruan, menangis bagai. Mak aku cakap, ini dipanggil tekanan emosi. Masalah dengan bibik sementara ni, dia suka nyakat anak buah aku bgtahu ada hantu la, itu ini la. Apa punya perangai ntah bibik ni. Aku pun tak faham.

15 February ni Ucu nak blahh masuk school dah. Lepas ni jarang la nak ber"dushh-dusshh Ultraman" dgn Ucu lagi. Fayyadh jaga diri ok? Jangan notty-notty. See you. Goodnight. Muahh muahh.

 
Blogger design by suckmylolly.com