Friday, September 24

Angry Pills




Bila ada yang dah mula mengata buruk dan banyak benda yang tak sedap sampai ke telinga, mula lah hati kita yang suci ni tak senang duduk. Kita cuba recall apa salah silap yang kita dah buat, sedangkan selama ni kita bukan main gigih usaha untuk jadi yang terbaik untuk semua.

Hidup kelam kabut, tikam tikam belakang, kurang ajar & tak hormat erti persahabatan. Cliche kan? Aku penat lah. Penat sangat ni. Kau nak buat taik lagi, buat lah. Aku diamkan. Aku dah letih melayan karenah manusia manusia tak guna. Tak perlu nak berdrama lagi.

Lebih 2 dekad aku hidup, aku sentiasa usaha untuk jadi yang terbaik, termampu & terbest untuk semua. Nyata aku gagal. Gagal dalam hubungan mahupun persahabatan. Aku terlalu banyak percayakan orang, dan akhirnya aku di pijak. Akhirnya aku tersedar satu benda. Hati manusia tak pernah puas. Itu ironinya

May God bless you, as always

 
Blogger design by suckmylolly.com