Thursday, March 12

rokok ohh kokor

Bagus la kau selalu stalk blog aku. Sebab entri kali ni pun pasal kau. Sejak kebelakangan ni aku tak faham dengan perangai jahanam kau ni. Semua nak kena dengar cakap kau ye? Kau ingat kau siapa untuk suka suka mengarah orang ni? Mana datang perangai macamni?

Contoh dah ada Hari-hari kau menghadap orang yang paling kau sayang sakit terlantar depan mata. Tapi kau sendiri cari penyakit. Kau tak pernah bayangkan ke, suatu hari nanti tindakan bodoh kau ni akan membuatkan kau berada di situasi depan mata kau? Kami ni sebagai rakan rakan, dah penat beri nasihat. Tapi macam biasalah, masuk telinga kanan, keluar telinga kiri. Diri sendiri pun dah besar, boleh fikir baik buruk kan?

Kau berdiri tengah jalan, kau tunggu sampai orang langgar kau. Ahh, yang ini pun sama aje. Sekarang siap boleh cutting cutting share share lagi? Otak letak kat mana? Punggung?

Baca dengan teliti. Fahamkan isi tersurat & tesirat. Bertindak dengan bijak. Kalau dah bersedia, minta maaf dengan aku cepat. Aku masih boleh bersabar dan tunggu. Aku sayang kau

 
Blogger design by suckmylolly.com